Tο 10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ενάντια στο bullying

Λυπάμαι πολύ που βλέπω φοβισμένα ,στενοχωρημένα και ταλαιπωρημένα παιδιά στο σχολείο, λόγω εκφοβισμού. Μαθητές με χαμηλή αυτοεκτίμηση, εσωστρεφείς, ευαίσθητοι ,μικρόσωμοι, παχύσαρκοι ,διαφορετικής θρησκείας και χρώματος, αντιμετωπίζονται με σκληρότητα από δήθεν ισχυρούς που στην πραγματικότητα είναι γεμάτοι ανασφάλειες.

 Η επιθετικότητα και η δύναμη, σωματική, ψυχολογική ή κοινωνική επιβάλλεται από παιδιά που δεν έχουν άλλο τρόπο να προβληθούν, παρά μόνο κακοποιώντας τους αδύναμους με σκοπό να  είναι στο επίκεντρο και δημοφιλείς .

Σε κανένα παιδί δεν αξίζει άσχημη συμπεριφορά και άσκηση σωματικής βίας. Oι διαφορές λύνονται με διάλογο ,επικοινωνία και καλή διάθεση.

Απαιτείται να δράσουμε άμεσα και δυναμικά ώστε να σταματήσουν οι εκφοβισμοί,  να μην ανεχόμαστε παθητικά τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Πρέπει να «σπάσει η σιωπή» !!!

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!

ΓΚΡΙΤΣΗ, Α1

«ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»

<< Ρε ‘συ! Εδώ, εγώ κάνω κουμάντο, εντάξει; >>.

Έτσι ξεκινάει ο εκφοβισμός και η σχολική βία, που εκδηλώνεται μεταξύ των μαθητών και θεωρείται ως κοινωνικό πρόβλημα. Είναι μια κατάσταση με επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά από μαθητές σε συμμαθητές τους εντός και εκτός σχολείου με σκοπό να τους προκαλέσουν σωματικό και ψυχικό πόνο. Αυτό το φαινόμενο αντιμετωπίζεται λανθασμένα, αφού τα περισσότερα από αυτά τα περιστατικά, δεν μιλάνε, διότι θεωρείται ότι στιγματίζουν και τα θύματα και αυτούς που τα προκάλεσαν, δηλ τους θήτες αλλά και την αξία του σχολείου. Αυτό όμως το φαινόμενο, έχει πολλές και σοβαρές επιπτώσεις πάνω στο μαθητή, πολλές φορές με επικίνδυνες συνέπειες και τραγικά αποτελέσματα. Έτσι οφείλουμε να δώσουμε μεγάλη σημασία στις αιτίες που προκαλούν αυτό το φαινόμενο της σχολικής βίας, αλλά και να είμαστε υπεύθυνοι, ώστε να συμμετέχουμε ενεργά στην αντιμετώπισή του.

Γι’ αυτό:

Όταν κάποιος σε ενοχλεί

Μην του δίνεις σημασία

Γιατί αυτός δεν έχει ζωή

Και πουλάει αλητεία

Η Βία δεν είναι μόνο σωματική

Αλλά πάντα σε πληγώνει

Είναι βία στην ψυχή

Είναι βία που ματώνει

Αγάπη

Κουνίδη ,Α2