Το 3ο Δημοτικό Βέροιας ενάντια στο bullying

Κείμενο μαθητή-Στ τάξη-Βιωματική προσέγγιση

»Πολλά παιδιά πέφτουν θύμα μπούλινγκ.

Σήμερα την τρίτη ώρα, την ώρα των εικαστικών ήταν και η δική μου σειρά.

Δύο συμμαθητές μου μάλωναν. Εγώ πήγα να τους χωρισω..μα είπαν ότι εγώ τους χτύπησα. Την ώρα που μου μιλούσε η κυρία-μετά από το συμβάν- ο ένας από τους δύο πέταξε στο πρόσωπο μου ένα λερωμένο χαρτί. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα πολύ άσχημα, μα αυτοί δεν το κατάλαβαν. Ζήτησα από την κυρία μου να πάω να πλυθώ. Μόλις γύρισα, συνέχισαν να με κοροϊδεύουν και με ενόχλησε πολύ αυτό. Τότε βγήκα από την αίθουσα των εικαστικών και πήγα στην τάξη μου. Κάθισα μόνος μου και μετά από λίγο, ήρθε μια συμμαθήτρια μου και με ρώτησε αν θέλω να πάω. Της είπα όχι και κάθισα μόνος μου στην άκρη της τάξης. Λίγα λεπτά μετά, ήρθε άλλη συμμαθήτρια μου..και τελικά αποφάσισα να πάω να δω τι γίνεται. Σχεδόν αμέσως ο καβγάς μας συνεχίστηκε, γιατί τα παιδιά αυτά πείραζαν μια κατασκευή που είχα κάνει. Εκνευρίστηκα και πέταξα κάτω το σπιτάκι! Αυτό που έγινε, με πλήγωσε και άρχισα να κλαίω! Η κύρια μου πρότεινε να καθίσω στην έδρα και να γράψω ένα κείμενο για αυτό το συμβάν..Πως ένιωσα, τι με ενόχλησε και τι σκέψεις έχω. Πιστεύω πως κάθε παιδί που πέφτει θύμα μπούλινγκ αν έχει φίλους όλα γίνονται, αλλά και για αυτούς που δεν έχουν, να το αντιμετωπίζουν ψύχραιμα.»

Διευθύντρια:Σας κάλεσα εδώ γιατί ενημερώθηκα για το συμβάν που έγινε την ώρα του διαλείμματος.

Παιδί 1:εμείς εκείνη την ώρα περνούσαμε το διάλειμμα μας συζητωντας και μια συμμαθητρια του με εσπρωξε επιτηδες και επεσα πανω στο παιδι και το χτυπησα. Δεν το έκανα επίτηδες!

Δεν το ήθελα και του ζητώ συγνώμη.

Δ: Ναι μα σας είδανε να το χτυπάτε.

Παιδί 2: καθώς πηγαίναμε να τον σηκώσουμε, το κοριτσάκι μας έσπρωξε και πέσαμε κάτω και τον χτυπήσαμε κατά λάθος.

Δ:Ναι, μα το κοριτσάκι το είδανε να βοηθάει το συμμαθητή της και όχι να σας σπρώχνει πάνω του.

Παιδί 1: το κοριτσάκι όντως πήγε να τον βοηθήσει αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι τον χτυπούσε..

Δ: Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Γεια σας!

Ένας φανταστικός διάλογος γονέα-εκπαιδευτικού

-Γεια σας!

-Γεια σας!

– πώς πάει η Πρόοδος της κόρης μου;

-Ξέρετε, τώρα τελευταία η κόρη σας έρχεται ή αδιάβαστη ή  χωρίς βιβλία!

-δεν είναι δυνατόν αφού πάει στο δωμάτιό της κάθε μέρα λέγοντας πως διαβάζει..

– Τι να σας πω, εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι η απόδοση της βρίσκεται στον πάτο.

– Μάλιστα, σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

– παρακαλώ.

(Η μαμά φεύγει και προχωρώντας μουρμουρίζει: ‘’θα δει τι έχει να πάθει μικρή ψεύτρα’’)

…. συνεχίζεται

 

Κείμενο μαθήτριας-Βιωματική προσέγγιση-Ε τάξη

»Πολλά παιδιά υποφέρουν από τη σχολική βία. Ένα από αυτά ήμουν εγώ καποτε.Ήτα ένα φριχτό συναίσθημα που ξεχείλιζε την καρδιά μου. Είχα κλειστεί στον εαυτό μου και δε μιλούσε σε κανέναν για τα προβλήματά μου. Ώσπου ξαφνικά ένιωσα την καρδιά μου να χτυπά τόσο δυνατά σαν μου έλεγε οτι δεν άντεχε άλλο. Έτσι εγώ πήγα και μίλησα στους γονείς μου. Αυτοί κατανόησαν το πρόβλημα μου και μου συμπαραστάθηκαν μέχρι το τέλος. Τελικά κατάλαβα πως έπρεπε να μιλήσω στους γονείς μου εξαρχής. Αυτό να κάνετε κι εσείς! ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ»

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.